Tuesday, July 14, 2009

salah paham...

ok..just straight forward! salah paham yg aku maksudkan ni wujud dlm pelbagai keadaan (yg aku perasan la). ia mungkin wujud apabila 2 org org tgh bercakap tp mungkin dlm masa yg sama salah seorang dr mereka telah memberi respon yg tidak sepatutnye lantas ia menjadi suatu yg kelakar bg aku!

di sini ade bberapa situasi :

situasi 1:
berlaku d bank antara orang bank (OB) n seorang lecturer(L).

L : i wanna have my 500 pound now, please.
OB : ok, how do u like your money?
L : I LIKE MY MONEY VERY MUCH!!

bodoh sial...OB tu tnya ko nk duit ko tu camne? 100 pound berape keping...50 pound berape keping????

situasi 2:
penggunaan perkataan "kebas"..

Nazri : Kebas doh kaki aku dok sini lama2!!
Faris : Eh, kaki ko kene kebas ke??

hahahahaha....babi, pertama kali aku dgr ayat ni,aku bantai gelak gler babi doh!!

ok,cukup la dlu..bye..

No comments:

Post a Comment